Vyškov slalom 8.6.2008

08.06.2008 20:32

Pár kilometrov od Brna sa konal 8.6.2008 slalom vo Vyškove. Napadlo ma teda ísť pozrieť a porovnať úroveň slalomu v čechách, či po stránke jazdeckej ale aj organizačnej. Jazdecká konkurencia bola veľmi silná. Zdá sa mi, že na morave tento slalom berú veľmi vážne. Každé druhé auto bolo maximálne odľahčené, určené proste len na závodenie. Po zhliadnudí konkurencie mi bolo hneď jasné, že na lepšie umiestnenie môžem zabudnúť. Auto, ktoré mňa najviac zaujalo bolo staršie BMW 3, ktoré bolo posilnené turbom. Neskutočný záťah a výborný jazdec to bola smrteľná kombinácia. Čo sa týka organizácie tak tá si zaslúži 1*. Aby som vysvetlil tak priebeh bol diametrálne iný ako sme zvyknutí u nás na slovensku. Autá štartovali podobne ako na závodoch do vrchu pomocou hodín vždu na celú ninútu. Čiže sa nečkalo keď auto na dráhe dojde do cieľa ale išli auta s minútovým odstupom. Toto prevednie neuveriteľne zrýchlilo priebeh akcie. Stihol som 5 jázd do 15:00. Čo ma troška zarazilo bolo meranie výsledného času. Teno sa meral na stopkách bez fotobuňky. Ale výsledky sa pekne zapisovali na tabuľu takže som mal prehľad o svojich aj konkurenčných časoch. V poslednom rade by som chcel spomenúť, že absolvovanie 5 jázd ma stálo 300 kč. Tak neviek keď sa to v čechách dá za polovičnú cenu prečo sa to nedá na SK asi preto že my na to máme. Niekoľko záberov si múžte pozrieť vo fotogalérií. A pridávam aj video z mojej najlepšej jazdy TU.

Zpět

Vyhledávání

© sTeAvEn 2008 Všechna práva vyhrazena.